Thursday, May 07, 2009

Oh, baby, you´re a crime

I natt är första natten på vad som känns som en evighet som jag ska sova ensam. Han måste plugga, så måste jag. Den här veckan gör sig verkligen värd att kallas skitveckan. Det är sjukt mycket att göra i skolan just nu. Innan jag kommer att hinna säga ”åh, fan, javla skit, jag kommer aldrig att klara av det här” ska två essays på 2500 ord var, 6 onlinetest samt en grupppresentation och en gruppraport vara avklarade. Snart ar det aven dags att borja plugga infor slutexaminationerna. Min universitetsutbildning där hemma i Sverige är ingenting jamfort med har. Jag är trött men vill inte sova, ensam. Tystnad. Bara mina egna andetag, inte hans. Jag vill umgås. Fan vad jag har vänt mig vid att alltid ha folk omkring mig.

God natt folks!

No comments: